Red d'Escoles Infantils Saludables
Valoració d'usuari: / 0
PitjorMillor 
Escrit per Pilar   
divendres, 26 de febrer de 2010 10:12

Proper Webcast en directe en el nostre canal de ràdio a través d'Internet


Convidats i convidades: Mªdel Mar Ortiz, Federico Juárez i Olga Navarro de Educasalud.com, premi AEFOL en el recent Expoelearning.

Presenta: Juan Cruz

Produeix: Pilar Soro

Participa en directo a Ciberespiral Radio


Diumenge, 28 de febrer


Red Escoles Infantils Saludables


Escolta el Podcast-promo http://puentesalmundo.net/node/491

El segell "Centre adherit a la xarxa d'escoles infantils saludables" pretén ser un distintiu de qualitat d'una escola infantil o llar d'infants. El nostre equip  multidisciplinar realitzarà un estudi de les necessitats de cada escola i un cop realitzat aquest proposa un pla de formació específic per a cada centre. A continuació, quan es supera la formació inicial que es considera necessària per al personal educador dels nens i nenes de 0 a 6 anys, l'escola rep un certificat que haurà de renovar anualment.

Par a més informació podeu consultar www.educasalud.com o el següent video.

T'esperem el dia 28 de febrer a les 18 hores (Barcelona) - 17 h. global Consulta la teva hora local - en els estudis de ràdio de  http://puentesalmundo.net/ciberespiral,


Participa en directe amb la teva veu o a través del xat. Si ho consideres adequat, pots consultar les instruccions sobre com participar.


Si no hi pots assistir recorda que sempre podràs escoltar el podcast a http://www.ciberespiral.org

Darrera actualització de divendres, 26 de febrer de 2010 12:23